
El passat 19 d’abril, una part de les nostres atletes va participar a la semifinal de Copa Catalana on van competir per a classificar-se per anar a Europa.
Totes es van esforçar molt i tot i que no es van poder classificar totes les que es van presentar, estem molt orgulloses de la seva feina.
A més, vam poder disfrutar del duo dance de l’Aina i la Mireia.
Continuem sumant experiències juntes!! 💚

elsa-photocall

hada-photocall

pares-animant

elsa-pose-3

isona-fotocall

nayara-photocall

mireia-pose-1

elsa-pose-2

duo-mireia-aina-2

luna-pose-3

mireia-pose-2

mireia-photocall

luna-photocall

totes-esquipacio

noies-gestos

hada-bandera

elsa-pose-1

nayara-pose-3

duo-mireia-aina-1

nayara-pose-2

mireia-pose-3

hada-pose-2

noies-normal

hada-pose-3

mireia-luna-maquillatge

isona-pose-3

luna-pose-2

isona-pose-1

nayara-pose-1

hada-pose-1

isona-pose-2

luna-pose-1

nayara-mireia-maquillatge
Les fotografies que hi ha a la web son fetes per les entrenadores, families i també les que fan els/les fotògrafes oficials de la competició.
Podeu trobar més videos al nostre canal de Youtube

