Aquest cap de setmana hem disputat la primera competició de la temporada: la semifinal zona nord de la FECT🏆
Les nostres atletes han pogut treure els nous exercicis per primera vegada, i no podem estar més contents de la feina feta i de l’actitud de tot l’equip, tant dins com fora de la pista! Tot l’esforç i dedicació tenen la seva recompensa i s’ha vist reflexada en els grans resultats que han obtingut:
10: 🥇 5: 🥈 5: 🥉 10: diplomes 📃
Aquest és només el començament d’una temporada plena de reptes i emocions!
Ara continuem treballant i preparant-nos amb moltes ganes per a la competició d’aquest proper cap de setmana: l’Interclubs de la FEBD💪🏼
Gràcies a totes les famílies pel suport constant. Seguim creixent i sumant experiències junts✨💚
Aquí tens les galetes, si estàs d'acord pitja "Aceptar totes". Pots triar també quin tipus de galetes acceptes pitjant "Configuració"
Llegeix la nostra política de galetes